Tuesday, August 6, 2013

Salam Lebaran Buat Semua



Assalamualaikum..

Sempena hari baik bulan baik dan mulia ini
Disini saya, Nursyazwani binti Masduki @ Yang Ayesha ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri buat semua ummat Islam di seluruh dunia..hehe
Ampunkan salah silap saya dan halalkan segalanya kalau ada yang termakan atau terminum yerk..
Sebagai manusia, kita selalu melakukan kesilapan..
Tetapi selagi kita hidup, minta maaf dan rendahkan ego kita tu tak salah kan?
Orang kata, apa salahnya kita rendahkan ego kita sedikit untuk memohon maaf demi sebuah kemaafan dan pertalian saudara sesama Islam..
Renung2 kan dan selamat beramal.. ^_^


P/s : korang baik tak? Apa kata sempena bulan baik ni, korang bagi duit raya kat saya? Tak susah pun, cuma klik je link kat bawah..hehe..tunggu sampai habis loading tau..pastu sesiapa yang nak suruh saya klik iklan, boleh tinggalkan link post korang dalam kotak komen..terima kasih ~_^


SINI   SINI    SINI   SINI