Friday, July 6, 2018

Header Baru Blog

Assalamualaikum..

Entri pertama untuk tahun ni dimulakan dengan...


Ya, header blog yang baru..
Sebab saya bukan lagi bujang, bukan lagi berdua tapi dah berempat..haha
Alhamdulillah, Muhammad Harraz bin Mohd Hafiz selamat dilahirkan pada 8hb April 2018 secara normal di Hospital Shah Alam secara normal.

Kita buat entri pendek je hari ni, In shaa Allah ada masa nanti buat entri lain pulak pasal keluarga kecil bahagia saya ni.☺️

Wednesday, December 20, 2017

Online Revolution Blogger Contest - And the winners are...

Assalamualaikum..

Tahniah kepada 50 orang pemenang Online Revolution Blogger Contest yang telah berjaya memenangi hadiah daripada Lazada.
Dikhabarkan oleh Lazada, 200 penyertaan telah diterima dan inilah senarai 50 orang blogger yang telah memenangi peraduan daripada Lazada.

P/s: Nak join peraduan ni haritu, tapi bila M besar datang..tambah dengan kerja kat ofis..memang lah tak boleh nak jadi blogger tegar macam ni..haha