Wednesday, October 10, 2012

Wordless Wednesday

Assalamualaikum...
Hari ni hari Rabu, biasanya Bloggers akan post gambar tentang sesuatu dan biarkan orang lain berfikir apa maksud disebalik gambar...
Tapi aku tak biasa buat macam tu sebab aku jarang buat post, jadi tiada Wordless Wednesday untuk hari ini dalam post aku...
Cuma aku nak cerita tentang kerja baru aku, yang lebih kepada kawan2 baru...wink3..
Sekarang dah kerja kat tempat baru dan hampir menginjak bulan yang ke-5 aku kerja kat sini...
Kerja kat mane?  Tak payah cerita la...tak perlu kot, yang penting have fun nak keje...

Walaupun tak berapa nak baru, tapi aku masih cuba menyesuaikan diri dengan 'environment' yang baru, dengan bos baru dan kawan2 baru..
Coming soon, kereta baru..hehe

Dan juga, memulakan hidup baru tanpa sebarang 'heart feeling' dengan orang yang tak sepatutnye..:-P

Dah penat membebel, sekian terima kasih....^_~

No comments :

Post a Comment