Wednesday, January 2, 2013

Azam Tahun Baru

Assalamualaikum dan Selamat Tahun Baru 2013..

Walaupun dah lewat 2 hari, tapi still nak wish dan update pasal new year..
sambil2 tu nak citer pasal event last week..

Minggu lepas adalah event paling besar bagi Kumpulan Lebar Daun bagi tahun 2012
'KLD Sports Club Birthday Party 2012'
Venue : Grand Bluewave Hotel
Tema : Black & Red

dan aku telah memerah hitamkan diri aku pada malam itu


dan korang layan jela dulu gambar2 kat bawah ni..



















ni la namenye orang malas...malas nak letak caption kat sume gambar di atas..hayati jela ok..haha

dan azam tahun baru saya adalah...saya ingin mendirikan masjid..moga2 doa saya termakbul


Hadiah dari KLD dan hadiah dari 'dia'

2 comments :

  1. amin...
    huuuuu
    aku baru jumpe balik blog ko.
    aku masuk tros dalam blog list la. senang carik

    ReplyDelete
  2. hehe...tq..tapi segan la masuk kat bloglist, x rajin update..ngeh3

    ReplyDelete