Tuesday, February 14, 2012

Kawan Saya Dunia Saya...

 

Aku rase minggu ni mmg tema sahabat sejati kot..
Tapi maaf la kawan, ni je gmbr korg ramai2 yg hampir separuh geng2 sengal level 1-3 Tun Putih yang aku ade..maklum la, dulu kan kte yg conquer level tu..hehe..
Haha..heaven kan..

Rindunye kat korang..masing2 dh bwak haluan sendiri..
Setakat ni aku contact dengan Anabellajaszle, cikEzah n Farahana Norjaini je..
Yang si Anabellajaszle dengan kamera die..
cikEzah dengan masscomm die dari dulu, maklum la nk jdik journalist..
Farahana Norjaini plak selalu ulang alik balik Segamat..hehehe..jgan marah..
Tak nak ckp banyak2, hayati je gmbr tu...
Kenangkan saat2 indah kte waktu dulu...
Sambil2 tu, pilih la lagu ape yg korang nk nyanyi dalam hati...


Tak boleh banyak2, 3 je dah cukup..haha

Awi Rafael - Bila Aku Jatuh Cinta


Ops, ok..yg ni aku tambah sendiri..x de kene mengena dengan ini entri..

P/s : Pasni nk wat entri pasal kawan2 sekolah n kawan2 ofis..bleh ke?msti la bleh, ini belog YaNg AyEsHa ok..

No comments :

Post a Comment