Friday, May 25, 2012

K.E.B.O.S.A.N.AN.

SALAM HARI JUMAAT, BERSAMAAN 4 REJAB 1433H

Keje banyak, tapi kebosanan..korang pernah rase x?bos tengah takde ni...sepatutnya waktu kebebasan..tapi aku tak tau ape yang aku rase..yang aku tau aku kebosanan dan aku rase nak menaip je sekarang ni..dari haritu teringin nak buat cerpen atau cerpen bersiri, aku taknak ckp nk buat novel sebab aku tak reti..huhu..tapi tiap kali nak mula aku mesti takdak idea nak mule..

Ade cita2 nak jadi mcm penulis kegemaran aku, Syamnuriezmil..setiap masa ada idea nak mengarang..huhu..