Wednesday, June 24, 2015

It's My Birthday!!!

Assalamualaikum..



Buka google pagi tadi dapat kek..
Buka facebook, berderet ucapan selamat hari lahir..
Dalam group whatsapp yang ada hampir lebih 10 group tu pun berderet mesej masuk..hehe
Walaupun tahun ni ulangtahun kelahiran dalam bulan puasa, tapi saya gembira sebab ramai sangat yang tolong mendoakan saya harini..
Murah rezeki, panjang umur, dipermudahkan urusan, cepat kahwin..haha

Saya berkongsi bulan kelahiran dengan ramai orang yang saya kenal, ahli keluarga, kawan-kawan sekolah dan juga yang saya kenal dari medium laman sosial..
Tapi yang paling istimewa, saya berkongsi bulan kelahiran dengan tunang dan juga adik-adik saya..

Terima kasih semua, anda telah menceriakan hari saya ^_^

Nota kaki: Tahun ni sambut hari lahir semua ala kadar je, ikat perut sikit untuk hari bahagia..muehehe

No comments :

Post a Comment