Thursday, April 4, 2013

Promoter Blog Kawan Saya

sila klik banner untuk ke blog kawan saya..kalo rajin, follow lah dia..:-)


Assalamualaikum...
Cakkk!!!
Hai......
Korang dah sarapan?
Sarapan ape harini?  Yang Ayesha sarapan bihun goreng, sedapnya...hahaha
Hari ni Yang Ayesha jadi promoter..untuk blog kawan saya ni..
nama dia Anabellajaszle dan url blog dia, bellagilalensa.blogspot.com

Dia antara penyebab saya boleh terjebak dengan blog ni..
Dia lah yang pujuk saya supaya mewujudkan blog saya yang tak berapa nak wujud tu..kih3
Thanks ye cik Dayah..

Azam baru dia bulan ni, setiap hari akan ada entry
Dan entry tu saya suka..sebab entry tu ada bermacam2 madah berhelah setiap hari..kih3
Minah jiwang macam Yang Ayesha ni memang lah suka kan..

Dia seorang yang suka foto
kadang2 dia ambil upah untuk jadi photographer..
untuk majlis kahwin ke, tunang atau yang sebagainya..
Kadang2 dia jadi photographer peribadi saya, tanpa upah..kwang3..gurau jerr

Hari ni, entry dia..

Tak panjang pun, tapi kadang2 sepatah perkataan atau ayat mampu untuk membuat kita berfikir panjang...
Kan???


P/s : Pilihan raya dah nak dekat, jangan lupa tunaikan kewajipan anda yang dah mendaftar tu.. ^_^

No comments :

Post a Comment