Thursday, May 2, 2013

Broga Hill Expedition

Assalamualaikum
Selamat hari pekerja yang dah berlalu semalam..
So, masa cuti semalam apa yang korang buat?
Tido aje kat rumah?
Atau pegi jalan2?
Tak pe, bia korang aje yang tau apa korang buat ok..hehe

Yang Ayesha cuma nak kongsi gambar masa pegi Bukit Broga minggu lepas..
Macam yang dijanjikan hari tu, kali ni Yang Ayesha kongsi gambar pegi Bukit Broga lagi..
Tapi kali ni, saya pegi anjuran KLD Sports Club
Agak terlewat kali ni saya update sebab kesuntukan masa..maaf ye korang..
So..tengoklah aksi2 mendaki bukit ni..ia memerlukan STAMINA ok..bukan jalan2 kaki macam biasa2 tu..

Dari tempat letak kereta menuju ke kaki bukit..


Budak poyo ni..




 Kami dah sampai di peak 1








Ini adalah pemandangan dari peak 1..cantikkan??

dia pun naik broga gak tau..





Dari peak 2 nak naik ke peak 3..menuju puncak














Kami dah sampai..peace ^_^

Ok, dah turun..inilah rupa pemandangan dari belakang Bukit Broga ni..tinggi tak?
Apa?tak tinggi?test tengok boleh sampai ke tak?
Tempat yang cantik, lain kali kita mai sini lagi na..


P/s : Baru2 ni saya pindah rumah, penatnya..bila mau rehat ni?ini baru orang bujang yang pindah rumah..agak2 macam mana yang dah berkeluarga pindah rumah kan?Ramai yang jemput saya join GA, maaf pada sesiapa yang jemput tapi saya tak join tu..bukan sombong dan tak nak join, tapi kebelakangan ni tak cukup masa nak join GA..mana2 yang jemput tu, kalau sempat nanti saya join ok..thanks babes and guys yang jemput.. ^_^




No comments :

Post a Comment