Tuesday, February 26, 2013

Collagen Cappuccino - HKCC

klik banner untuk info

Assalamualaikum...
hai uols, Yang Ayesha cuba join 1 lagi contest giveaway kat sini..
Harini, i nak bagi testimoni tentang produk HKCC ni..
apa yea produk ni sebenarnya?
HKCC adalah singkatan bagi Haida Kamaruzaman Collagen Cappucino..
Owh, sejenis kopi cappucino rupanya...
tapi detail mengenai kopi ni, uols boleh klik disini

Sebelum tu, mari layan kecomelan Yang Ayesha dengan produk ni..kih3

macam muka bangun tido pun ade..tiba2 rase x nak letak pulak gmbr ni..huhu..

Yang Ayesha dh minum HKCC ni 3 paket..
Saya jarang minum kopi cappucino ni sbb kurang minat..
selalu minum white coffee jer..hehe, mengada sungguh..
Alhamdulillah..HKCC ni boleh diterima ditekak saya..
tapi sapa yg tak suka manis tu, mungkin boleh letak air panas lebih sikit..

Setakat ni, paling ketara..tekak terasa haus ya amat..so, kena minum air dalam kuantiti yang banyak..
tapi tak pe, Yang Ayesha memang suka minum air banyak..
boleh buang toksin dalam badan banyak bila kita minum air banyak2 ni..
Agaknye, sebab tu la ramai orang boleh kurus dengan HKCC ni..
dan setakat ni Yang Ayesha rasa badan ringan bila bangun pagi..
walaupun rase malas masih sama macam biasa bila bangun pagi2..hehe
tapi yang ketara setakat ni, sakit kepala tu tak de walaupun malam2 tido lewat sampai pukul 1 atau 2 pagi

Owh, yea..yang nak cuba minum..kalau rasa sedap sangat..
jangan pulak bantai minum sampai berpaket2 dalam satu hari..
Nanti ada yang tak tido malam pulak sebab kepanasan..hoho..
saya tak bertanggungjawab ok..
Amaran keras, kopi ini mengandungi herba dan yang sewaktu dengannya..hehe
owh, yea..jangan lupa tagline HKCC..

MINUM UNTUK SIHAT, SUSUT ITU BONUS..

~_^