Saturday, February 9, 2013

FaBuLoOs GiVEaWaY

Klik pada gambar untuk ke Fabuloos Giveaway


Assalamualaikum, Selamat hari Sabtu dan hari bermalas-malas.. ;-)

Cantik kan banner kat atas tu?
Harini, Yang Ayesha sedang cuba nak join contest giveaway yang dianjurkan oleh seorang blogger..
Berdebar-debar ni, almaklum lah pertama kali nak join..selalu jadi pemerhati je..hehe
Baru je kenal blogger ni tadi, sebab pergi menjenguk blog beliau..hehe..
Teruja nak join, hadiah2 dia memang menarik..gurlz mesti suka..nak join jugak?
Jom jenguk ke sini.. Fabuloos Korean Cosmetic

Agak2 korang teruja tak tengok hadiah2 dia?
Meh Yang Ayesha nak tunjuk




TONY MOLY LIP TINT- Cherry Pink







TONY MOLY PETITE BUNNY GLOSS BAR






TONY MOLY TOMATOX MAGIC WHITENING PACK SAMPLES






FACE MASK





CRYSTAL COLLAGEN EYE MASK





SKIN79 BB CREAM SAMPLES






THE FACE SHOP BIG FRESHIAN MASCARA







ETUDE HOUSE STYLING EYELINER




Best tak?
Mesti best kan kan kan?

Apa lagi tunggu? Tak kan nak duduk diam kat situ je?
Jom lah join... ~_^