Wednesday, October 2, 2013

Entah Yang Ke Berapa Kali Dah Ni

Assalamualaikum
Hari ni mungkin tak buat WW@Wordless Wednesday
Kalau ada cita-cita nak buat nanti baru saya buat..hehe
Jawapannya, memang tak buat WW arini..

Rasa-rasanya, kalau Yang Ayesha jadi duta kedai sate minang ni, mesti dah kaya..
Acah-acah mak enon je dah kaya..
Sebut nama mak enon, enon tu mak saya lah..
Tersedak-sedak nanti mak enon kat rumah..kehkehkeh..

Alkisahnya malam tadi den memecut kereta menuju ke Paya Jaras..
Tapi kali ni bukan 1 kereta..
Ada 2 buah kereta lagi ikut belakang..
Semuanya nak merasa keenakan sate minang yang selalu Yang Ayesha makan tu lah..

Sejak kenal sate minang ni..
Rasa2 nya dah ramai kawan-kawan yang saya bawak makan dekat sini..
Kawasan kampung je..murah dan sedap..
Sampai malam tadi pun dah pukul 9
Nasib baik bihun sup ada lagi..
Selalunya kalau sampai, mesti dah habis..
Rezeki mereka lah semalam dapat jugak merasa..


Selalunya mesti tak sempat snap pic, mesti dah abes baru perasan lupa ambik gambar sebelum sempat dimakan..hehe


Geng makan sate katanya..




 Bihun sup nak, sate pun tak tinggal..ada orang geleng kepala je tengok saya makan..
Haha, baru tau..







Pegi lapan orang semuanya, tapi lagi sorang tiada dalam ini gambar sebab dia jadi photographer..
TQ ashem saya..:-P