Monday, July 14, 2014

Cepatnya Masa Berlalu

Assalamualaikum..

Hai korang..
Hari ni dah 16 Ramadhan lah..
Sekejap je masa berlalu..
Tadi baru kira-kira kalendar, sekali tengok..
Ya ampun..tinggal dua minggu lagi nak raya..
Makin sakit kepala ni deh..


Tapi dalam sakit kepala masih sempat sambar sepasang kasut semalam
Lepaskan tekanan sekejap semalam
Keluar berbeli belah ke terbeli belah dengan adik-adik dan mak ayah
Tolong bawak dia orang keluar berbeli belah saja
Ayesha dah tak beli baju raya dah sebab dah ada 3 helai baju..
Jadi lah kan..bukan nak ke mana-mana pun raya nanti..hehe

Nota kaki : tiada mood beraya..biasa2 je..kawan-kawan dah ada mood raya ke?