Tuesday, July 22, 2014

Lawak Petang Hari

Assalamualaikum..

Sudin call kwnnya yg bernama Samad.. Tapi Samad x angkat2 callnya. Maka Sudin cubaSMS..

SMS pertama : Mad, engkau kat mana? (X ada balasan)

SMS kedua :  Mad, engkau kat mana ni? Busy ke? ( x ada balasan jugak)

SMS ketiga: Mad, engkau marah kat aku ke? Jangan cam gitu Mad..(masih juga tiada balasan)

SMS ke 4: Weehh.. Samad. Marah betul engkau kat aku ya.. Aku call kau sampai pagi, engkau sikit pun x nak jwb .. Aku SmS berjela-jela engkau x balas pun.... Saaaampai hati kau ya Samad...  Aku cuma nak bgtau..... Engkau tertinggal hp kau kat umah aku ni.... . Hp kau ni semenjak mlm tadi x berhenti2 berdering. Macam ada hal penting je.... 

Copy&paste dari group whatsapp

Nota kaki : Selamat berbuka kawan-kawan ^_^