Monday, August 11, 2014

Dah Dapat Lampu Hijau..

Assalamualaikum..


Tak nak cerita panjang sebab cerita ni memang panjang..
Cuma nak kongsi perasaan gembira sebab ayah dan mak dah bagi lampu hijau untuk bina masjid..hehe
Macam mana perjalanan bina masjid tu nanti, saya cuma nak buat seringkas yang boleh..
Apa yang penting adalah akad nikah, ijab dan qabul nya..
Serta perjalanan kami selepas majlis nanti..
Ayah kata 'Pada saya, biarlah majlis ikut agama..bukannya adat..adat kita ada yang boleh diikut dan ada yang tak boleh diikut..'
Rasa seronok, tapi dalam masa yang sama terasa beban dibahu semakin berat..
Semoga Allah permudahkan jalan kami membina masjid ini..

Nota kaki : Pening jugak bila fikir pasal nak bina masjid ni..