Tuesday, November 3, 2015

Anda Tidak Amanah!

Assalamualaikum..


Saya tertanya-tanya..
Siapa ye yang buat macam ni?
Anda tak amanah dengan tanggungjawab yg diberi oleh HQ..
Mungkin anda dah lama, mungkin anda stokis..
Tapi jika begini, bukan sahaja akan membunuh kami peniaga-peniaga kecil
Tapi juga membunuh keberadaan pasaran Celebritylass..
Jujurlah dengan amanah yang diberi..

Untuk pengetahuan pembaca, pihak HQ kami tiada membuat sebarang promosi sebegini pada masa ini..
Dan sekiranya anda ada terjumpa sesiapa yang menjual seperti ini harap dapat laporkan pada HQ kami..
Bantu peniaga tersebut agar jadi jujur dan amanah..

Bukan kerana dengki atau takut..
Sebab saya yakin rezeki tu pasti ada dan takkan salah alamat..
Tapi banyak kesan buruknya di masa akan datang pada orang lain

Sekian sahaja tazkirah dan luahan hati saya hari ni..

.

Anda ada masalah bau badan yang ketara?
Tak mampu bertahan lagi?
Jom dapatkan konsultasi secara percuma daripada saya bagaimana anda boleh bebaskan bau badan anda dengan Celebritylass, cecair biru ajaib..
Telah diuji selama 2 tahun sebelum dipasarkan, in shaa Allah telah ramai berjaya hilangkan bau badan dengan cecair biru ajaib ini :)
Boleh Whatsapp/Telegram saya di 0172150950

No comments :

Post a Comment