Friday, May 19, 2017

Aril Glow Pemutih Gigi Yang Berkesan

Assalamualaikum..

Displaying 20170505_112551.jpg
Korang nampak tak ibu Uzai boleh sengih tunjuk gigi macam tu dengan penuh yakin menawan.  Hehe
Apa rahsia mampu senyum menawan macam tu eh?

No automatic alt text available.
Ya, dengan Aril Glow mampu senyum menawan tanpa was-was.  Gigi kuning ni sebenarnya adalah masalah besar pada sesetengah orang.  Jangan main-main sebab ada orang yang hilang keyakinan diri kerana gigi kuning.  Jadi jangan pandang enteng dengan masalah macam ni.

Keistimewaan Aril Glow:

LULUS KKM

Berdaftar dan mempunyai notifikasi yang diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM).

TIADA KESAN SAMPINGAN

Bahan yang digunakan tidak langsung memberikan kesan sampingan malah memutihkan gigi anda dengan pantas.

TIDAK ROSAKKAN ENAMEL

Gel berkualiti tinggi ini tidak sama sekali merosakkan enamel tapi ia membuang kotoran yang melekat padanya.

100% SELAMAT DIGUNAKAN

Bahan yang digunakan telah melalui ujikaji. Mempunyai sijil CE, MSDS & FDA. Hanya sedikit sahaja pengguna mengalami masalah gigi sensitif dan iritasi.

MUDAH DIGUNAKAN - HANYA 3 LANGKAH !

Pusing belakang pen sehingga keluar gel.
Senyum dan sapu pada gigi anda.
Rehatkan senyuman selepas 30 minit.

MUDAH DIBAWA KE MANA-MANA

Ringan, kecil dan mudah dibawa dapat menjimatkan tenaga anda untuk memutihkan gigi di rumah atau dimana sahaja anda berada.

Ibu uzai memang simpan je Aril Glow ni dalam handbag sebab senang bawa, ringan dan tak makan ruang pun.  Walaupun Aril Glow ni dapat putihkan gigi dalam masa 2 hari, tapi kesannya takkan kekal lama jika penjagaan gigi tidak diutamakan.  Gigi secara semulajadi akan kotor dan kuning dari semasa ke semasa. Ia bergantung pada makanan atau minuman harian kita. Elakkan minuman berkafein, soda, wine, rokok dan makanan berwarna yang menyebabkan gigi kuning. 

Siapa yang boleh guna pemutih gigi Arilglow
*Umur 12 tahun ke atas
*Mereka yang mempunyai masalah gigi kuning
*Lelaki dan wanita
*Ibu menyusu
*Mereka yang memakai braces
*Wanita mengandung tidak di galakkan

Elakkan perkara ini selepas rawatan (24-48 jam)
Perlu diingatkan selepas rawatan pemutihan, liang-liang enamel akan terbuka dan ini menjadikan lebih mudah terdedah kepada apa-apa kotoran. Apabila liang tutup, dimana biasanya terjadi 24-48 jam selepas prosedur, anda boleh sambung semula seperti biasa.

•Gigi palsu? 
- Ia hanya berkesan kepada gigi semulajadi sahaja.

•Minuman yang bersih:
- Air putih
- Air suling
- Susu
•Makanan yang perlu dielakkan:

- Lemon, Jus oren, Apa sahaja jus buahan
- Teh dan kopi
- Cola-cola dan minuman bergas
- Minuman tenaga

•Makanan yang perlu dielakkan:
- Karot dan buah oren dan sayuran
- Brokoli, bayam dan sayuran hijau
- Coklat
- Roti putih
- Tomato dan sos merah
- Mentega dan marjerin

Nasihat tambahan:

1) Elakkan air panas atau sejuk. Ia tidak bagus selepas rawatan disebabkan boleh mengubah suhu pada gigi anda. Perubahan suhu menyebabkan gigi mengembang dan mengecut, membolehkan kotoran menembusi gigi anda. Kurangkan kopi dan teh atau cuba minum menggunakan straw untuk mengurangkan jumlah air yang terkena gigi anda.
2) Elakkan makanan dan minuman yang bersifat asid. Ia membuka liang enamel gigi membenarkan kotoran menembusi gigi dengan mudah. Gunakan straw untuk kurangkan bahan ini terkena gigi anda.
3) Kurangkan merokok. Ia disebabkan nikotin pada puntung rokok menyebabkan gigi kuning. JIka anda tidak berhenti, sekurangnya cuba had dan kurangkan.
4) Guna gincu "smudge proof". Untuk pastikan lipstik daripada terkena pada gigi disebabkan lisptik biasa boleh sebabkan kotoran pada gigi.

Displaying 20170506_093545.jpg
Selfie dengan Uzai pun yakin je..hehe

Website : https://arilglow.com/
Facebook : https://www.facebook.com/arilglowhq/
Instagram : https://www.instagram.com/arilglowhq/

Berita baik untuk korang, Arilglow HQ ada PROMOSI DISKAUN 30% !
Terjah website Arilglow sekarang tau!