Wednesday, April 9, 2014

Diakah orangnya???

Assalamualaikum..

Ayesha kan, dah lama dengar lagu ni tau..
Selalu dengar dekat radio..
Lagu dia memang layan bila dengar..


Suara dia sedap..
Ada iras2 suara Amy Mastura sesekali dengar..
Kalau tak silap Ayesha lah..
Tak tahu lah pulak pendengaran orang lain..

Tak sangka rupanya inilah pemilik suara yang menyanyikan lagu tersebut..


Kenapa Ayesha terkejut tengok video tu?
Sebab Ayesha tengok Hanie Soraya ni macam muda sangat lagi..
Tapi suara dia sangat matang..
Korang rasa macam mana?