Friday, October 24, 2014

Jumaat Yang...

Assalamualaikum..

Yeay!!pagi2 dah duofie dengan ini budak..
Dengan mata yang sembab sebab tak cukup tidur..
Dah lama tak jumpa, berborak sampai jam 4 pagi..
Dia sampai pun dah lewat pagi tadi..
Biasa lah, dah jumpa sesekali..
Mata tertutup, mulut bercakap..haha
Tapi nampak sangat muka tembam pagi ni..
Puas sudah pusingkan muka ke kanan dan ke kiri..
Tetap tak boleh sembunyi muka tu..kih3

Nampak style tak gambar ni?
Kih3..ni ambik guna instax mini 8 pagi tadi..
Akak ofis saya yang punya..
Gila legend kan gambar ni sebab nampak macam gambar lama..
Mungkin sebab setting kamera tu..
Yang tengah tu officemate kita orang, dah nak berhenti dah..
Last minggu depan..huhu..
So, ini lah gambar kenangan bagi kat dia..
Suka sangat gambar ni..

Nota kaki : nak kata hari ni Jumaat yang apa ya?agak kelam-kabut, agak sibuk..agak sunyi sebab ramai yang tak ada dekat ofis..hihi..yang pasti saya suka sebab besok boleh bermalas-malas di rumah..keh3