Thursday, December 4, 2014

Guna Apps Daisypath Untuk Blog

Assalamualaikum..


Dah lama berblog, baru sekarang guna apps ni..
Sebelum ni pernah berhasrat nak guna, tapi tangguhkan dulu..
Harini tiba-tiba rasa nak tambah apps ni dalam blog..
Kerana hati rasa bahagia sangat..haha..
Jangan marah...

Sejak-sejak nak bertunang ni, makin berseri-seri muka..
Budak ofis lah yang kata..hahaha
Haish, makin rasa bahagia kembang hati setaman pun ada..
Semoga berbahagia dan dipermudahkan segala urusannya yea cik wani..

Sebenarnya, sejak mak ayah jumpa bakal tunang serius rasa lega sangat..
Tak tau nak gambarkan macam mana..
Terima kasih mak dan ayah..

Nota kaki : sory lah korang kalau cerita asyik ulang-ulang je..sini jela tempat meluah perasaan..huhu