Monday, March 2, 2015

Teruja Tunggu Produk Skincare Sampai..

Assalamualaikum..




Yeay!!
Disebabkan keadaan muka yang bertambah kusam dan rasa geram sangat dekat muka sejak akhir-akhir ni..
Saya dah beli produk skincare yang baru..
Tengok pengasas dia pun rasa teruja nak cuba..
In shaa Allah besok barang sampai kot..
Harap-harap muka mulus suci murni lah lepas ni..
Dah malas nak berbedak dan foundation bagai bila keluar rumah..

Nanti saya review produk ni..
*yeake tu?ada gak 2-3 produk nak review sebelum ni tapi tak buat..
Ok2, janji nanti saya review produk ni..
Hehe..

Nota kaki : Menghitung bulan..sekarang dah bulan Mac, tujuh bulan lagi..sabar ok