Wednesday, May 22, 2013

Bahana Makan Ubat

Assalamualaikum
Hari Rabu yang tak tau nak cakap macam mana..
Alhamdulillah, pagi ni bangun tidur kepala rasa ringan je..
Yeala, malam tadi dah telan dadah ikut dos yang doktor bagi..
Jangan salah paham..saya makan ubat ok..
Ubat tu kan dadah jugak..hihi

Disebabkan makan ubat
Anak dara bangun lambat pagi ni..lambat sikit jela, hehe..
I pegi keje jugak ok..
Tapi kekasih hati dah mesej seawal pagi..
Masuk keje pukul 7, pukul 6 dia dah sampai tempat keje..
Macam biase, dia dah gerak..dia dah sampai..dia akan mesej saya..
Then, pagi tadi bila dah sampai tempat keje dia mesej lagi..

Kekasih hati : Makan ubat tak malam tadi?
Ayesha : Makan, pukul 10 lebih terus terlelap lepas iron baju
Kekasih hati : Dah kurang tak sakit?
Ayesha : Kurang skikit
Kekasih hati : Hahaha..skikit..em dah, pegi tido kejap dulu..jangan lambat bangun pulak



*Mesej dalam tido, sikit jadi skikit..dia gelak sakan la tu kat tempat keje..
Ni semua gara-gara makan ubat, nak bukak mata pun dah tak larat..haha..
Ubat dipersalahkan..kesian ubat-ubatan dan doktor yang tak barsalah tu..


P/s : Dari dulu, seawal perkenalan..kasihnya tak pernah berubah untuk aku..cuma kadang2 aku terkhilaf dalam melangkah..aku sayang kamu selalu..