Monday, July 1, 2013

Selamat Kembali Bekerja

Assalamualaikum..
Lama dah tak buat entri..
Maaf, minggu lepas saya kekurangan kesihatan..
Alhamdulillah, semakin pulih..
Cuma kesakitan mata masih belum pulih..
Mak kata mata anakanda kesayangan dia ni macam mata drakula..
Hehehe..
Jangan marah..

Hari ni dah kembali bekerja semula..
Ya Rabbi, datang keje pagi tadi..
Meja saya macam tongkang pecah..
Penuh dokumen atas meja..
Tengah kemas-kemas atas meja ni..
MC seminggu, tapi masuk keje macam blurr pulak pagi tadi..
Macam mana agaknya orang yang cuti bersalin sampai 2-3 bulan tu yerr???

Ini kira dah berkemas lah ni..alih je ke meja sebelah..huhu

Yang dalam botol 100plus tu wajib habiskan..1 hari, 1 botol..

Mengikut pengalaman mereka2 disekeliling saya..
Demam denggi tiada ubat dan lambat nak baik..
Jadinya, kena minum air banyak2..
Disebabkan saya mengalami gastrik, saya tak berani nak minum 100plus dalam kuantiti yang banyak..
Perut saya masih belum pulih sepenuhnya..
Jadinya, minum air putih banyak2 adalah penyelamat saya..
Tapi ini air dari water filter yang baru, ayah baru beli bulan lepas kalau tak silap
Banyak kebaikan air ni, ktorang panggil RX-Water..
Walaupun agak mahal, tapi apa salahnya untuk kebaikan dan kesihatan kita sekeluarga kan?
Kalau ada yang berminat nak dapatkan RX-Water punya water filter ni, contact Yang Ayesha ok?
Jadi promoter RX-Water pulak sekarang sambil jalani terapi RX-Water ni..hihi ^_^



P/s : Sesiapa nak tahu pasal RX-Water boleh msj/whatsapp Yang Ayesha : 017-2150950


4 comments :

  1. selamat kembali bekerja . hehe


    http://nurdinaifhamiishak.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. salam
    Ta sihat alhamdulillah.tq sudi dtg
    Dah sarapan ke'

    ReplyDelete