Wednesday, September 4, 2013

Bukan Wordless Wednesday Tapi Wednesday Blues

Cakkk!!!
Entah kenapa hari ni rasa rindu sangat dengan zaman sekolah..
Zaman study uitm..huhu..
Yang Ayesha carik balik gambar zaman dahulu kala tadi..
Kalau korang terer, sila carik Yang Ayesha dalam gambar2 kat bawah ok..~_^


























Sekarang, masing2 ada komitmen sendiri..ade yang dah beranak pinak
Saya je yang tak beranak pinak lagi..
Sebab saya belum kahwin..huhu
Tah bile dapat jumpa dorg..
Ada yang jemput masa kenduri kahwin tu, kalau tak de pape pegi jugak
Tapi banyak yang tak pegi..sedih pun ade..huhu
Rindu korang sangat..

P/s: saat dan ketika ni memang asyik terngiang-ngiang lagu nostalgia nyanyian kumpulan Shoutul Amal saje..