Friday, April 19, 2013

Wedding

Assalamualaikum..
Hai korang, dah lama Yang Ayesha tak merapu kat sini..
Lately ni macam2 yang terjadi, sampai saya tak mampu nak berkata-kata..
Hanya mampu diam dan lihat...
Menjadi pemerhati apa yang orang lain buat..
Best jugak jadi observer ni, tak perlu buat apa-apa..
Observe je ape yang orang buat..

Nak kongsi gambar wedding saudara sebelah mak aje sebenarnya, tapi dah ke laut pulak kan..
Actually, dah basi pun..dah berlalu 2 minggu lepas..tapi masa tu tak ada mood la geng nak kongsi
So, hari ni Yang Ayesha kongsi la ya..jangan boring tau..sambil2 tu, nak memperkenalkan ahli keluarga saya
Ok, lets start.. ~_^


Okay, yang baju ungu itu adalah saya..gemuk kan saya?hehe
Kat sebelah tu adalah mak long saya, kakak kepada mak
Sebelah dia adalah mak kesayangan saya..cantik kan mak?sayang mak saya..
Ok, yang belakang berbaju biru tu adalah sepupu saya, anak mak long yang bongsu
Sebelah tu pulak adik saya yang kedua dan sebelah lagi adik saya yang bongsu..
So, siapa si kecik kat depan tu?Itu anak sedara saya, baru masuk setahun



This is my father..my father is my hero..
Hehe..kacak kan ayah saya.. *korang cakap tak kacak pun, saya tetap cakap kacak

Gambar seterusnya?layan jela, dah penat lah nak membebel..nak pi minum air jap..
Haus.. :-)






















Dah, habis dah..penat kan nak tengok banyak sangat?hehehe..




*Yang ni tak de kena mengena dengan kenduri kahwin..ni atas kesilapan sendiri..
Kereta makan tuan..menangis lah jugak dalam 5 minit kot..
Sakit gila kot..sampai sekarang masih rasa sakit..kadang2 mencucuk2 bisanya..
Korang ada cadangan tak apa lagi perlu dibuat?kadang2 geram pulak tengok..
Hari tu dah kena injection, tahan sakit jela kot sekejap..


P/s : agak2 berapa lama boleh baik?

2 comments :

  1. Suka time wedding.. dpt berkumpul ramai2.. Hehe x'D

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang seronok..hehe..bukan selalu dapat jmpe family jauh..

      Delete