Thursday, August 29, 2013

Gejala Tak Sihat Sudah Mula Menyerang


Aaaaaa...chooooo...
Masuk kali ni dah berapa kali tah bersinnye

Sebelum puasa, demam..sakit mata..alahan yg smpai sekarang tak baik2..
Asal jumpa orang je, semua tanya muka saya kenapa?
Erk..sabar yea kawan2..bukan tak nak pi jumpa doc or specialist..
Cuma macam fobia sikit nak pegi jumpa doc ni..
Disebabkan sebelum kena alahan tu dah pegi jumpa sampai 4-5 orang doc..
Dan sampai kena alahan gara2 salah ubat nih..
Saya takut nak memperjudikan diri saya lagi sebagai bahan eksperimen..huhu
Keberanian tu tak sampai lagi..
Walaupun saya jugak dah geram dengan muka saya yang macam haramjadah ni..
Macam katak puru pun ade..choiii...

Dan lepas raya ni, macam2 lah penyakit lain pulak yang datang..
Sejak petang semalam dan mula rasa gatal hidung dan tekak..
Ditambah minum ais pulak malam tadi..
Jadi, pagi tadi..ape lagi..
Bersin sesaja..
Dan biasanya akan berlanjutan hingga 2 minggu mungkin..

Kamu, kamu dan kamu sekalian..
Jagalah kesihatan sebelum ia datang menyerang..
Bila penyakit dah datang, satu apa pun tak jadi..

Have a nice day..^_^


*Selalu tak reti nak minum ais, semalam dah perasan lain macam..tapi tekak gatal pulak mintak ais..hari ni dapat lah ubat..sekian..