Monday, August 19, 2013

Gelagat Keluarga Saya Beraya

Assalamualaikum
Dah dekat dua minggu kita memasuki bulan Syawal..
Masih ada yang beraya?
Mood raya?
Haha..saya dah tak de mood raya..
Tapi kalau orang ajak berjalan?saya ikut je..hehe
Cuma nak kongsi gambar je ngn korang hari ni..
Enjoy the moment..~_^





 Mak sibuk mesej kakak dia..



















 Adik ayah yang bongsu dan sepupu

 Adik bujangku nan sorang..bulan depan dah masuk USIM, makin sunyi lah rumah lepas ni..



Ayah tanya, gambar dia tak da ke?
Tunjuk gambar kat dia, dia cakap 'se je?'
Hehe..ada lah 2-3 gambar ayah..ni pun curik2..
Sebab kadang2 nak ambik gambar dia, dia lari2..huhu
Tapi sedih sikit, tahun ni tak dapat lagi nak ambik gambar satu family..
Belum sempat nak duduk ambik gambar, dah ada orang datang beraya..
Tak pelah, kita tunggu tahun depan lah pulak..
In shaa Allah, moga2 ada rezeki lagi bertemu bulan Ramadhan dan Syawal tahun hadapan







Pok cik ni beraya kat Melaka..ni tak tau lah rumah tinggal mana yang dia pergi..


P/s : Tak sabar tunggu hari Jumaat ni, akan bercuti lama sikit..nak berjalan2..dalam Malaysia je, tak jauh pun..hehe..