Tuesday, June 24, 2014

Budak Ni Dah Besar..

Assalamualaikum..

Gambar aneka jenis kek dekat homepage google hari ni..
Macam meraikan hari lahir kita lah hari ni kan.. :-P

Budak ni dah besar dah hari ni..

Merenung masa depan..
Genap umur 25 tahun hari ni..

Terima kasih buat yang mengirimkan ucapan Selamat Hari Lahir dan mendoakan semoga murah rezeki, dipanjangkan umur dan yang paling best semoga cepat kahwin..hehe
Ayesha dapat ucapan istimewa dan berita menggembirakan daripada orang tersayang disekeliling Ayesha hari ni..rasa nak tangkap leleh pun ada ni..
Terima kasih mak dan ayah kerana memberikan hadiah paling istimewa buatku hari ni
Terima kasih buat awak yang selalu ada dari dulu hingga kini..

Nota kaki : Siapa kita hari ini adalah kerana berkat doa orang yang berada disekeliling kita, terutama keluarga dan rakan-rakan..terima kasih semuanya kerana selalu mendoakan yang terbaik untuk saya..