Monday, January 13, 2014

Giveaway Birthday Azhafizah

Assalamualaikum..


Sempena birthday kawan blogger kita yang akan datang pada 7hb Februari 2014 ni, Puan Azhafizah kita sedang menganjurkan satu GA.
Rugi pada korang2 yang tak ikut serta GA ni sebab setiap penyertaan akan menerima sesuatu sebagai buah tangan daripada beliau kerana sudi menyertakan diri korang..
Wah, bestnya!!!
Nak tahu hadiah apa??
Kena lah klik banner kat atas tu..bukan senang nak dapat tau..

Buat penganjur GA, iaitu Puan Azhafizah..
Selamat Ulang Tahun Kelahiran yang ke berapa agaknya yea?hehe
Semoga sentiasa bahagia bersama keluarga dan bisnes maju selalu..
Untung2 besok lusa boleh Ayesha belajar bisnes daripada Puan Azhafizah kita..hehe

Dengan lafaz Bismillah saya join GA ni ~_^