Friday, January 17, 2014

Shout WhoHAA.com & Get Bonus Points

Assalamualaikum..

Kawan2 dah join WhoHAA ?
Mari2..kita meramaikan lagi..
Join sekarang untuk dapat poin dan tebus barang yang anda mahu..


Bermula November 2013 sehingga Januari 2014 ini jika anda berjaya refer 25 orang sebagai ahli baru WhoHAA setiap bulan, anda akan mendapat 5000 poin dan berpeluang untuk memenangi sebuah iPad mini..
Menarik kan..


Beritahu kawan2 untuk join WhoHAA


Anda dapat poin dan peluang memenangi sebuah iPad mini..

Tapi dah dapat banyak2 poin tu nak buat apa yea?
Ok, kawan2 jangan risau..
Kumpul poin banyak2 pasti ada ganjaran..
Macam2 korang boleh tebus dengan poin yang korang dapat tadi..


Yezza, bukan yang kat atas ni je yang ada..
Masih ada macam2 lagi yang korang boleh tebus dari WhoHAA ni..
Jom join sekarang!!!