Wednesday, February 19, 2014

Handsocks Ayesha Dah Sampai!!!

Assalamualaikum..

Yeay!!!
Handsocks yang Ayesha order dah sampai semalam..
Hihi..patutnya nak buat entri semalam..tapi tak sempat pulak..

Ops, tapi bukan semua ni Ayesha punya..
Separuh dozen akak ofis punya..
Dapat2 terus pakai..

.
.
.
.
.
.
.
.

Tara...
Kamera fon tak cantik..
Ekceli, ni warna turquoise..
Macam tak kena je warna ni dengan baju kan?
Hehe..
Sebenarnya Ayesha matchkan dengan tudung semalam..
Kira match jela kot..tak de orang tegur pun semalam..hihi..

Tahun ni berazam dan semoga istiqomah..
Lepas ni nak cari stokin pulak..
Ayesha sebenarnya suka huha-huha dgan kawan2..
Selamba land jer..
Kadang2 rasa tak sesuai watak Ayesha tu nak berpakaian muslimah..huhu
Tapi sebenarnya bila bab pakaian ni, kira dah wajib dah
Sebab aurat kan..
Lagipun mak dari dulu suruh berubah, berubah, berubah..
Tapi anak dia degil..
Kesian mak kita..
Kesian ayah kita..
Huhu..
Doakan moga Ayesha istiqomah yerr..