Monday, February 17, 2014

Jadi Nasi Goreng Juga Akhirnya

Assalamualaikum..


Ish3x!!
Pening kepala mak saya dengan perangai anak dia yang sorang ni..haha..
Alkisahnya, Ayesha nak balik dari kampung malam tadi..
Masa nak balik, siap bungkus nasi dengan lauk..
Ambik nasi banyak jugak..
Lepas tu, adik bongsu tanya
'Pergh..ambik nasi banyak macam tu ko nak buat apa?'
Ayesha kata
'Nak buat sahur besok..'
Sambil tersengih2 ambik lauk..
Mak menyampuk
'Ye lah tu, nanti jadi macam aritu..jadi nasi goreng..'
Muehehe..
Sungguh2 jadi nasi goreng pagi ni..
Terlajak bangun pukul 6.30 pagi..
Kalau zaman study dulu, boleh je tak payah sahur kalau nak puasa
Tapi sekarang dah tua..eh..
Tua lah jugak..dah 25 tahun dah tahun ni..huhu