Thursday, February 13, 2014

Indah Dewi Pertiwi - Di Atas Satu Cinta

Assalamualaikum..

Peminat tegar drama Ariana Rose mesti tengok scene Rose dan Adam bersanding dekat dewan semalam kan?
Siap ada tema winter lagi..
Ayesha suka lagu tema dekat dewan tu..
Rasa sebak dan terharu kot dengar lagu tu..
Jom kita zass, dengar dan layan lagu dari Indah Dewi Pertiwi ni ok..^_^


Jejak-jejak langkahku
Bagaikan lembaran waktu
Apakah ku masih bisa terus melangkah
Serpihan hihupku ‘kan ku bangun
di atas satu cinta

Subhanallah aku mencintainya
Subhanallah aku menyayanginya
Dari ufuk timur hingga ke barat
Selalu dihatiku

Subhanallah aku mencintainya
Subhanallah aku menyayanginya
Dari ufuk timur hingga ke barat
Selalu dihatiku

Subhanallah aku mencintainya
Subhanallah aku menyayanginya
Dari ufuk timur hingga ke barat

Subhanallah aku mencintainya
Subhanallah aku menyayanginya
Dari ufuk timur hingga ke barat

Subhanallah aku mencintainya
Subhanallah aku menyayanginya
Dari ufuk timur hingga ke barat

Subhanallah aku mencintainya
Subhanallah aku menyayanginya
Dari ufuk timur hingga ke barat
Selalu dihatiku


No comments :

Post a Comment